Marketingový most

Kudy přijde zákazník?

Představte si most přes řeku.

Na jedné straně toho mostu stojíte vy a na druhé straně stojí váš zákazník.

Vy chcete, aby zákazník ten most přešel a došel až k vám. A tak si objednáte reklamu.

Velikánskou šipku, na které se to všechno píše. Že má přejít přes most. Ten most že je tímhle směrem. Že ten druhý břeh je lepší. Že široko daleko žádný jiný most není.

Objednali jste si fakt dobrou reklamu. Ta šipka svítí i v noci. Nedá se přehlédnout. Je obrovská. Je vyvedena těmi nejkrásnějšími fonty v zářivých barvách. Dokonce máte v širokém okolí umístěných 20 dalších šipek a všechny vedou právě sem. Vlastně by váš zákazník musel být úplně slepý, aby vás nenašel.

Líp už to zkrátka nejde. Dokonalá reklama.

Jenomže.

Most se zřítil…

Zákazník nepřišel.

Ani nemohl.

Co teď?

Víte, co v takovou chvíli udělá většina firem? Doufám, že se tím nikoho nedotknu, ale někdo to nahlas říct musí.

Většina firem v takové situaci vymění agenturu. „Reklama nefungovala. Děláte to blbě. Nacpali jsme do toho tolik peněz!“

Možná to zní jako samozřejmost, že nejprve musí stát most a teprve pak přes něj může někdo přejít. Ale divili byste se, jak často se stává, že samozřejmosti nefungují.

Tak třeba:

  • Nefunguje formulář na webu. Anebo funguje, ale nikdo obchodní případy neodbavuje, protože padají do spamu.
  • Nefunguje web!!!!! Nebo je uživatelsky nepřívětivý a zákazníka odradí.
  • Firma má velmi špatné recenze.
  • Produkt je ve srovnání s konkurencí předražený.
  • Služba je příliš komplikovaná a zákazník ji nechápe.

Takže co s tím?

Zastavit reklamu a postavit pořádný most.

Teprve pak reklamu zase spustit.

Je velice běžné, že přichází zákazníci, kteří mají v mostě díry. Někdy větší, někdy menší. My se snažíme tyto díry objevit ještě předtím, než se pustíme do spolupráce.

My totiž chceme, aby vaše reklama fungovala. Proto s klienty otevřeně hovoříme o případných nedostatcích, které by mohly bránit úspěchu.

Když se totiž podaří postavit pevný most na skvělém místě, k velkému úspěchu povede i malá a výrazně levnější šipka.

Fairways logo symbol
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.