Moderní technologie v reklamě

Za posledních 10 let žádná změna

Možná už jste to zažili. Jste zvyklí nastavovat si kampaně sami. Na Facebooku nebo na Googlu. Nebo se pravidelně koukáte do svých Analytics. A najednou změna. Celé rozhraní vypadá úplně jinak. Nemůžete najít natožpak stáhnout fakturu za uplynulý měsíc. Teď se to budete muset učit celé nanovo.

To je mimochodem důvod, proč nedoporučujeme investovat příliš peněz do kurzů, které se týkají ovládání těchto nástrojů. Za pár měsíců totiž budete potřebovat další kurz. A pak další a…

Hlavní důvod, proč se rozhraní mění, je obvykle příchod nějaké nové – modernější – technologie. Progresivní, výkonnostní (performance), dynamické, algoritmické, uměle inteligentní…

Do světa reklamy přichází měsíc co měsíc nové názvy, které se tváří jako nové technologie. Kdybychom měli skutečně každou chvíli nové (lepší) technologie, nefungovaly by pak kampaně čím dál lépe? Na výkonu kampaní ale nelze za posledních 10 let pozorovat žádnou změnu.

Můj názor je, že za posledních 50 let nikdo v reklamě nevymyslel nic revolučního. Reklama funguje neustále takto: zákazník vás uvidí a buďto ho zaujmete, nebo nezaujmete. Tím to končí.

Divíte se, proč pořád spousta firem inzeruje ve venkovní reklamě nebo v novinách a časopisech, když vy jste už dávno na internetu? Napadlo vás, že jim to možná také funguje? Mezi jejich a vaší reklamou totiž není žádný rozdíl.

Uvidět – zaujmout – hotovo.

To, co skutečně potřebujete znát při nastavování kampaní, se dozvíte v blogovém příspěvku Dobrý sluha, ale špatný pán. Týká se obchodní strategie dvou největších hráčů na trhu a toho, jak jim nenaletět.

Fairways logo symbol
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.