Taky už vás ti politici s prominutím se*ou?
Mě občas jo.
Chtěl bych žít ve světě s poctivými a pravdomluvnými politiky. Člověk se ale politikem nestává proto, že by byl pravdomluvný. Stává se jím proto, že slíbí něco, co ostatní chtějí. Přináší jednoduché odpovědi na složité situace.
Jenomže život je málokdy jednoduchý.
A tenhle slib mu vyhraje volby. A pak, jakmile se dostane do funkce, naděje voličů se rozplyne jako pára nad hrncem. Zase jenom plané sliby a skutek utek.
To samé se stává také v marketingu. Podle vzoru „slibem nezarmoutíš“ někdy odborníci naslibují výsledky, kterým nedokážou dostát. Aby získali kšeft.
Vlastně to dává smysl. Tihle stejní odborníci totiž radí politikům, jak vyhrát volby. Jsme stejní jako ti politici.
Naprosto chápu, proč jsou často lidé na agentury nas*aní.
Ale abych si tu pouze nestěžoval. Když chce člověk něco změnit, měl by začít u sebe.
A co je tedy ona změna, kterou Fairways do světa reklamy přináší? Proč jsme lepší než ostatní?
Nejsme!
To by byl právě zase další planý slib. A ty my nedáváme.
My vám nebudeme slibovat, jak rychle díky nám vyděláte první miliardu.
Ale slibujeme vám, že z vás nebudeme zbytečně tahat peníze. Nezahájíme spolupráci, dokud nebudeme přesvědčení, že vám opravdu pomůžeme.
Je mi jasné, že s tímhle přístupem volby nikdy nevyhrajeme. Ale právě tohle je svět, ve kterém chci žít. Svět, ve kterém svým obchodním partnerům (a politikům) můžete důvěřovat.
Jsme Fairways a jsme partnerem pro všechny, kdo to vidí podobně.